Spitzer Fruzsina Vizuális kultúratudomány szakon végzett a Szegedi Tudományegyetemen. 2007-től experimentális rövidfilmeket, hibrid animációs dokumentumfilmeket (HANIMADOK) készít. 2017-től kurátora a Magyar Elektrográfiai Társaságnak, 2020-tól alelnöke. 2019-2021 között részt vett a Széchenyi István Egyetem VR Learning Center projektjeiben. 2024-től tagja a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetségének, a Neumann János Számítógéptudományi Társaságnak és tördelőszerkesztője az Apertúra folyóiratnak. Képzőművészeti és mozgóképes alkotásaiban figurái az automaták formavilágát idézik, a természet elemei és az ember alkotta tárgyak, technomédiumok töredékei kapcsolódnak össze. 2021 óta kutatja a mesterséges intelligencia és a képzőművészet kreatív együttműködésében rejlő lehetőségeket. A gép számára kreatív alkotótárs, igaz néha túlzásba viszi az antropomorfizáló gesztust és nevet ad a kettes számrendszerből felépülő munkatársainak, teszi persze mindezt szigorú koncepció alapján. Például Eliza, a számítógépe G. B. Shaw drámájának főszereplője után kapta a nevét, hiszen a médiakonvergenciának köszönhetően nagyon sok potenciális „személyiséggel” rendelkezik, tanítható, rendkívül szórakoztató, és a legtöbb esetben fáradhatatlan és gyakorlatias alkotótárs.